Search

PENGENALAN ALPHA LIPID SD2



Membongkar rahsia produk pengurusan badan terunggul. Jika anda benar-benar serius mahu kurus, teruskan bacaan anda..

Alpha Lipid SD2 adalah keluaran syarikat New Image Asia yang telah bertapak selama lebih 21 tahun di pasaran dan ia terbukti berjaya menurunkan berat badan secara semulajadi, selamat dan berkesan. 

Alpha Lipid SDII tercipta daripada hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University iaitu Dr. George Cahill dan Dr. George Blackburn. 

Produk ini merupakan campuran berkualiti tinggi yang komprehensif, terdiri daripada protein soya bukan GMO, serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. 


Teknik Diet Tanpa Berlapar

Program ALSD2 adalah program pengurusan badan mengamalkan teknik diet protein, di mana anda perlu makan (selain karbohidrat) tanpa perlu meninggalkan rutin pemakanan harian anda. Oleh itu, anda tidak akan merasa letih dan lesu sebaliknya anda lebih bertenaga walaupun proses pembakaran lemak berlaku.
    • Makan protein lebih spt ayam, daging, ikan, telur, seafood dan sayur. 
    • Kurangkan pengambilan karbohidrat spt beras, makanan berkanji, gandum 
    • Minum air 8 gelas sehari supaya lemak yg dibakar dapat keluar melalui air kencing dan perpeluhan

    Dengan Alpha Lipid SD2, penurunan berat badan anda berlaku secara semulajadi. Formula Lipid dan ekstrak daun teh hijau berfungsi meningkatkan tahap metabolisma badan anda dan merangsang peningkatan kadar pembakaran lemak dalam tubuh anda. Oleh itu, penguraian lemak tersebut masih berlaku secara semulajadi. 
    Untuk info lanjut, sila baca di sini --> Bagaimana Alpha Lipid SD2 Bertindak?

    Di samping itu, kandungan protein pula akan mengekalkan jisim otot serta menegangkan kulit anda agar tiada gelebehan yang nyata pada badan selepas anda berjaya mencapai berat badan ideal.

    Testimonial Pengguna

    Lihat saja pada testimonial pengguna, anda juga mampu turunkan berat badan anda seperti mereka! Jangan terkejut kerana mereka ini adalah pengguna yang sama seperti anda. Ya, mereka ini hanya mengamalkannya dan berdiet tanpa perlu berlapar pun.
    Sila lihat di sini --> Testimonial Pengguna Alpha Lipid SD2

    Untuk membuat pembelian segera, sila klik di sini --> Cara Pembelian Alpha Lipid SD2


    Anda wajib mencuba Alpha Lipid SD2 sekarang dan lihat sendiri perubahannya!
    Untuk sebarang pertanyaan lanjut dan khidmat nasihat Percuma:

    Hubungi Segera: 013-3927396 (Idil Ikhwan)


     

    About

    DIET PROGRAM SD2 Copyright © 2012